Followers

Monday 28 November 2011

sukar untuk mencari cinta sejati

mmg sukar untuk mencari cinta sejati kan yang betul mencintai kita dan menerima kita seadadanya.. walaupon kita da mmpunyai pasangan yang kita cintai sekrg tp xmungkin itu sebnrnye pasangan yang kita cari..
msti de jugak dikalangan kowang yang konpius adakah pasangan anda 2 tol2 cinta sejati anda dan tol2 ikhlas dan kowang kan..



5 cara dibawah boleh membantu anda untuk mengetest adakah dia benar2 menyayangi anda atau tidak.



1. Melihat tingkah laku si dia


Banyak perkara yang boleh anda perhatikan pada si dia untuk anda mengetahui perasaanya kepada anda. Contohnya adakah dia tiba-tiba berubah tingkahlaku ketika berada di samping kowang? Kalau biasa-biasa dye wat muka cool jek, tapi apabila dekat ngan kowang dia buat muka yang lebih ‘friendly’ dan romantik. Kalau biasa-biasa dia pakai selekeh tapi bila jumpa ngan kowang dia  pakai baju smart2 sembur perfume nak abeh satu botol.

Kalau kowang dapat pasangan camni kowang perlu la appreciate usaha yang dia lakukan untuk menambat ati kowang 2.:)



2. Asyik Curi pandang


Pernah x kowang sedang khusyuk wat sumtink ps2 jauh di sudut mata kowang pasan si dia ngah usha kowang ? pas2 kowang tgk kt dye, dye lak pura2 pandang kat lain. Ini bermakna dia tol2 menyukai anda dan xley menipu diri sendiri bhwa dye tol2 cintakan anda..




3. Dia adalah pahlawan sejati anda

tyme kowang de poblem je kan mesti  dye orang first yang akan menghulurkan bantuan. contoh tayar kereta korang pancit then xsampai 5 minit dye datang menghulurkan bantuan. sweet2 g2 kan. Dye tlg bukak pntu tarik kerusi tuk korang cam cam drama2 di tv 2. Lelaki yang respectful ni kepada wanita hanya ada satu sebab (CINTA).. :)





4. Dia berkawan ngan kawan korang

Si dia paham bahawa rakan2 dan family di sekeliling anda adalah orang yang penting lam idup korang. So dia cuba berkawan ngan rakan2 korang.Lelaki yang xkesah berkawan ngan orang yang penting lam hidup korang adalah lelaki yang tol tidak bersandiwara mencintai anda dan terima anda seadanya. 



5. Dia jujur kepada anda

Lelaki yang benar2 mncintai korang akan jujur dan ikhlas kongsi apa saja yang tersirat di hatinya kepada korang. Tak kira masalh peribadi atau kerja, dia akan bercerita seperti korang ni sahabat karibnya.Lelaki yang berdusta hanya melemparkan kata pujian palsu dan dusta semata-mata.

No comments: